Powrót do góry

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Zamówienia do których stosuje się przepisy prawa zamówień publicznych

Zaprojektowanie, skład, wydruk i dostawa kalendarzy promujących Konwencję Waszyngtońską (CITES) oraz Konwencję Karpacką BDGwzp-260/31/2021AU

Zaprojektowanie, skład, wydruk i dostawa kalendarzy promujących Konwencję Waszyngtońską (CITES) oraz Konwencję Karpacką BDGwzp-260/31/2021AU

Biuro Dyrektora Generalnego 2021-10-27

Zaprojektowanie, skład, wydruk i dostawa kalendarzy promujących Konwencję Waszyngtońską (CITES) oraz Konwencję Karpacką

BDGwzp-260/31/2021AU,

Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu

Tryb zamówienia: Tryb podstawowy bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129)

Ogłaszający: Ministerstwo Klimatu i Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa

Numer zgłoszenia:BDG-wzp-260/31/2021/AU

Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą.

Dostęp do dokumentacji odbywa się za pośrednictwem Platformy, a złożenie wniosku

o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem Platformy lub poczty elektronicznej na adresy e-mail wskazane w SIWZ. Nie wymaga założenia konta i zalogowania na Platformie.

W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania:

1) do upływu terminu składania ofert Wykonawca przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń

o postępowaniach”, wybiera zakładkę „Aktualne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania. Wykonawca ma możliwość pobrania każdego dokumentu odrębnie po naciśnięciu na wybrany załącznik lub w formie skompresowanej paczki po odznaczeniu wybranych załączników i naciśnięciu polecenia „pobierz”.

2) po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszeń

„o postępowaniach”, wybiera zakładkę „Archiwalne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie, a następnie klikając w wiersz postępowania, przechodzi do obszaru postępowania.

Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SIWZ za pośrednictwem Platformy używając polecenia „Zadaj pytanie” lub za pomocą poczty elektronicznej. Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna w sekcji „Ogłoszenia o zmianie, zmiana treści SIWZ”. Złożenie oferty wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację Marketplanet OnePlace.

Do złożenia oferty wystarczające jest założenie bezpłatnego konta. Instrukcja założenia konta zawarta jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.

UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze. Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:

pod numerem telefonu: 22 25 72 224

pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl

pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl